Όπως όλοι λογικά θα γνωρίζετε, σήμερα τα ξημερώματα, διεξήχθησαν τα The Game Awards, ένα από τα μεγαλύτερα, αν όχι το μεγαλύτερο πλέον, event πάνω στη gaming βιομηχανία. Όπου, όπως και κάθε άλλη χρονιά, έτσι και φέτος είχαμε και τα “οσκαρικά” βραβεία για τα παιχνίδια της χρονιάς, αλλά και ένα τσουβάλι με μπόλικες ανακοινώσεις.
Από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις; Βασικά ξέρουμε από που θα αρχίσουμε. Από κάτι που ίσως να μας “ενόχλησε” λίγο. Όσοι παρακολούθησαν ζωντανά το event, δεν γίνεται να μην παρατήρησαν ότι το “Silent Hill” ακούστηκε αρκετές φορές κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ακόμα και δια στόματος του Kojima. Όμως εκεί που ακούγαμε “Silent Hill” και είχαμε ετοιμαστεί, ψυχολογικά κυρίως, για έναν νέο τίτλο του franchise, τελικά η βραδιά έκλεισε και εμείς, όπως και αρκετοί ακόμα, μείναμε με τον λόφο στο χέρι. Ίσως να είμαστε υπερβολικοί, αλλά όπως και να το κάνεις, είναι ένα franchise που είναι αρκετά αγαπητό από το κοινό, έχοντας χτίσει τα τελευταία χρόνια, κάτι σαν αστικό μύθο, σχετικά με μια επικείμενη νέα κυκλοφορία.
Από την άλλη όμως, τα ακριβώς αντίθετα συναισθήματα μας έδωσε η ανακοίνωση για το Alan Wake 2, όπου, ναι μεν υπήρχαν ψίθυροι στην κοινότητα, όπως αυτοί που ακούει η Senua στο Hellblade 2 (μια ακόμη ανακοίνωση που ξεχώρισε το πρωί), αλλά και πάλι, είναι άλλο να το βλέπεις πλέον επίσημα. Παράλληλα όμως με την παρουσίαση του μικρού teaser, είχαμε και την ανακοίνωση πως πλέον το παιχνίδι θα αλλάξει λίγο ρότα, σχετικά με τον πρώτο τίτλο της σειράς, και θα το πάει στο πιο survival-horror. Όμως, όπως ανέφεραν και οι δημιουργοί του, η επόμενη φορά που θα ακούσουμε για το εν λόγω παιχνίδι θα είναι το καλοκαίρι, πιθανό στην E3.
Το even γενικά είχε διάρκεια κάτι λιγότερο από 4 ώρες (μαζί με το pre-show), πετώντας νέα παιχνίδια στην οθόνη μας non-stop, με εξαίρεση κάποια μικρά διαλείμματα για διαφημίσεις και τις ανακοινώσεις των νικητών στα βραβεία, οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως δεν γίνεται να τα πούμε όλα τώρα, όμως δεν γίνεται, να μην αναφέρουμε το νέο cinematic βίντεο που είδαμε για το Elden Ring, το οποίο, ακόμα και τώρα, μας έχει αφήσει με το στόμα ανοιχτό.
Τέλος, εκτός από παιχνίδια, είχαμε και μερικές αναφορές σε θέματα που αφορούσαν ταινίες και σειρές, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα, την δεύτερη ταινία του Sonic, αλλά και την live-action σειρά που είδαμε για πρώτη φορά στα The Game Awards του Halo, για την οποία φυσικά είμαστε ακόμα συγκρατημένα αισιόδοξοι. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και το νέο Matrix, για το οποίο είδαμε μια νέα σκηνή της ταινίας, αλλά και το πρώτο trailer του Matrix Awakens.
Και πάμε τώρα στα βραβεία. Γιατί, οκ, καλές οι ανακοινώσεις και οι παρουσιάσεις νέων παιχνιδιών, αλλά το event αυτό για αυτά έχει δημιουργηθεί. Για να ανακηρύξει τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς, σε διάφορες κατηγορίες. Με την μεγαλύτερη βράβευση να είναι φυσικά το Game of the Year.
Κάπου εδώ, να τονίσουμε πως λίγες μέρες πριν, είχαμε τα Golden Joystick Awards, τα οποία ουσιαστικά, κατά πολλούς τουλάχιστον, μαρτυράνε και τα αποτελέσματα των The Game Awards. Στα GJ λοιπόν, μεγάλος νικητής ήταν το Resident Evil Village, άρα πολλοί περίμεναν να είναι έχουμε και σήμερα τα ίδια αποτελέσματα.
Αμ, δε.
Τελικά, επιτρέψτε μας να πούμε, πως τους “γλέντησε” όλους το It Takes Two (κι όχι άδικα), το οποίο και ψηφίστηκε ως το καλύτερο παιχνίδι για το 2021. Και τώρα, αν αναρωτιέστε γιατί τα δύο αποτελέσματα των event δεν συμβαδίζουν, η απάντηση είναι απλή, αφού στα GJ η ψηφοφορία είναι αποκλειστικά από το κοινό, ενώ στα TGA εκτός από το κοινό, υπάρχει και μια ειδική επιτροπή η οποία έχει δικαίωμα ψήφου, η οποία, από ότι φάνηκε, έδωσε περισσότερο βαρύτητα στα μηνύματα που περνάει το παιχνίδι, παρά στην “φανέλα” του Resident Evil (και καλά έκανε).
Βέβαια, στα The Game Awards, δεν είχαμε μόνο το βραβείο για το Game of the Year, αλλά πολλά περισσότερα, με αρκετά και διαφορετικά παιχνίδια να παίρνουν κι αυτά τα εκάστοτε βραβεία στις κατηγορίες τους.
Πιο αναλυτικά, οι νικητές ήταν:
- Game of the Year – It Takes Two
- Best Game Direction – Deathloop
- Best Narrative – Marvel’s Guardians of the Galaxy
- Best Art Direction – Deathloop
- Best Score and Music – Nier Replicant ver 1.22474487139
- Best Audio Design – Forza Horizon 5
- Best Performance – Maggie Robertson (Lady Dimitrescu)
- Games for Impact – Life Is Strange: True Colors
- Best Ongoing Game – Final Fantasy XIV
- Best Independent Game – Kena: Bridge of Spirits
- Best Mobile Game – Genshin Impact
- Best Community Support – Final Fantasy XIV
- Best VR/AR Game – Resident Evil 4
- Innovation in Accessibility – Metroid Dread
- Best Role Playing Game – Tales of Arise
- Best Fighting Game – Guilty Gear Strive
- Best Family Game –It Takes Two
- Best Sports/Racing Game – Forza Horizon 5
- Best Sim/Strategy Game – Age of Empires IV
- Best Multiplayer Game – It Takes Two
- Best Debut Indie Game – Kena: Bridge of Spirits
- Most Anticipated Game – Elden Ring
- Players’ Voice – Halo Infinite
- Best Esports Game – League of Legends
- Best Esports Player – Oleksandr “s1mple” Kostyliev
- Best Esports Team – Natus Vincere
- Best Esports Coach – Kim “kkOma” Jeong-gyun
- Best Esports Event – 2021 League of Legends World Championship
- Content Creator of the Year – Dream
Σε γενικές γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε πως ήταν ένα αρκετά ικανοποιητικό event, στο οποίο είδαμε αρκετά νέα πραγματάκια, ίσως να θέλαμε και περισσότερα βέβαια, αλλά και πάλι, στο τέλος του, αισθανόμασταν γεμάτοι.
Α, και κάτι τελευταίο, μετά από πολύ καιρό, είχαμε μια διοργάνωση στην οποία παραβρισκόταν και κοινό και η αλήθεια είναι, ότι μας είχε λείψει αυτή η αίσθηση, συγκριτικά με τα “ψυχρά” και διαδικτυακά events που προηγήθηκαν. Ακόμα και οι στιγμές που ανέβαιναν οι διαγωνιζόμενοι να παραλάβουν τα βραβεία τους, είχε κι αυτό την φάση του όπως και να το κάνεις. Δεν συζητάμε καν για τις μπάντες και τις ορχήστρες που παίξανε επί σκηνής…