Σύμφωνα με το πάντα αξιόπιστο Kotaku, η Blizzard αποφάσισε να «παγώσει» το project που ακουγόταν ότι δουλεύει εδώ και μερικά χρόνια, που αφορούσε έναν FPS τίτλο στον κόσμο του StarCraft.
Αρκετοί ισχυρίζονταν ότι θα ήταν κάτι σαν το Battlefield, με την ιστορία να κινείται γύρω από την εισβολή των Zergs στον πλανήτη μας.
Άλλοι πάλι, το παρομοίαζαν με το Left 4 Dead, όπου αντί για ορδές από ζόμπι, θα έπρεπε να ξεφύγουμε από τις ορδές των Zergs (αυτό ακούγεται λίγο πιο καλό).
Όποια από τις δύο θεωρίες και να ήταν, δεν πρόκειται να το μάθουμε, τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον, καθώς η Blizzard αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξή του.
Η δικαιολογία είναι, για ακόμη μια φορά, ότι έπρεπε να μεταφέρει τους ανθρώπους που δούλευαν πάνω στο συγκεκριμένο project, σε άλλες θέσεις για την δημιουργία άλλων παιχνιδιών που είναι λίγο πιο σημαντικά.
Τα παιχνίδια αυτά φημολογείται ότι είναι τα Diablo 4 και Overwatch 2. Και μπορεί το Diablo 4 να ακούγεται εδώ και αρκετό καιρό, με πολλούς από εμάς να το περίμεναν στο προηγούμενο BlizzCon, το Overwatch 2 όμως προκαλεί μεγάλη έκπληξη. Κυρίως γιατί η Blizzard βγάζει αρκετά τακτικά νέο περιεχόμενο για το παιχνίδι, με πιο πρόσφατο τον νέο χάρτη Havana.
Για όλο αυτό τον χαμό που επικρατεί εδώ και αρκετούς μήνες στην Blizzard, φαντάζει σαν κύρια υπεύθυνη η Activision, η οποία φαίνεται πως ασκεί μεγάλη πίεση στην Blizzard, με σκοπό να βγάζει πιο συχνά νέο υλικό.
Ανεξάρτητα όμως με το ποιος φταίει και το τι πραγματικά γίνεται, περιμένουμε την επόμενη BlizzCon για να μάθουμε περισσότερα νέα επί του θέματος.