Έτσι μας ενημέρωσε ο CEO, του studio πίσω από την δημιουργία του Phoenix Point, Snapshot Games, Julian Collop.
Στο βίντεο που ακολουθεί, ο Collop μας ενημερώνει ότι το παιχνίδι, που ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο, θα καθυστερήσει 3 μήνες, με την κυκλοφορία του να μετατίθεται για τον Σεπτέμβριο.
Ο λόγος που θα υπάρξει αυτή η μικρή καθυστέρηση είναι γιατί, παρά του ότι το παιχνίδι θα είναι έτοιμο τον Ιούνιο, οι δημιουργοί και γενικά το studio θέλησε να έχει ένα μικρό περιθώριο έτσι ώστε να γίνει και ο κατάλληλος έλεγχος, έτσι ώστε το παιχνίδι να βγει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτή η απόφαση μπορεί να στεναχωρήσει αρκετά άτομα, αλλά, κατά την γνώμη μας, καλύτερο είναι για μια εταιρία να τρενάρει λίγο την κυκλοφορία ενός τίτλου της και να είναι σίγουρη για το τελικό αποτέλεσμα, παρά να το βγάλει όπως όπως και να είναι μέσα στα προβλήματα, ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.