Οι τίτλοι της Rockstar Games περιέχουν ίσως μερικές από τις πιο γνωστές σειρές παιχνιδιών της gaming ιστορίας, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα τα Red Dead Redemption και φυσικά το GTA, όπου εκτός από την πλοκή και την δράση που προσφέρουν στους παίχτες, χαρακτηρίζονται και από τα επίπεδα ρεαλισμού τους (πάντα ανάλογα με την εκάστοτε εποχή που κυκλοφόρησαν).
Κάτι το οποίο, το GTA VI σκοπεύει μάλλον να το πάει ένα σκαλί πιο πάνω χάρη σε μια νέα τεχνολογία που δημιουργήθηκε από έναν προγραμματιστή της εταιρίας.
Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης του reddit, Tobbelobben30, έφερε στο προσκήνιο μια είδηση που είχε περάσει κάπως απαρατήρητη, από τον Απρίλιο που έγινε γνωστό, που αφορά τον προγραμματιστή της εταιρίας Tobias Kleanthous και την λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε, με την ονομασία «System And Method For Virtual Character Locomotion».
Η Rockstar λοιπόν που λέτε, κατάφερε πρόσφατα να αποκτήσει τα δικαιώματα και με αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, θα μπορεί πλέον να δημιουργεί ακόμα πιο ρεαλιστικούς NPC, προσθέτοντας έτσι μια άλλη νότα στα παιχνίδια της, αρχής γενομένης από το νέο GTA παιχνίδι, που το περιμένουν πώς και πώς οι παίχτες.
Μάλιστα, δόθηκε στη δημοσιότητα και ένα έγγραφο, το οποίο, μέσα σε 11 σελίδες, αναλύει τη λειτουργία αυτής της νέας τεχνολογίας. Στην περίληψη του εν λόγω εγγράφου αναφέρεται ότι η ευρεσιτεχνία αυτή θα περιλαμβάνει «ένα σύστημα και μια μέθοδο για τον έλεγχο της κίνησης των αντικειμένων εντός του παιχνιδιού». Εν κατακλείδι, η τεχνολογία αυτή θα κάνει τους χαρακτήρες πολύ πιο ζωντανούς και με καλύτερη και πιο ομαλή φυσική κίνηση.
Ο χρήστης Tobbelobben30 ανέλυσε κι αυτός το περιεχόμενο του διπλώματος ευρεσιτεχνίας στην ανάρτησή του στο Reddit, στην οποία αναφέρει:
Βάσει αυτού του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, φαίνεται ότι χρησιμοποιούν ένα έξυπνο σύστημα. Έχουν φτιάξει μια βιβλιοθήκη με μικρά δομικά στοιχεία για κινήσεις χαρακτήρων. Αυτά τα μπλοκ μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσουν ένα ευρύ φάσμα κινούμενων εικόνων. Για παράδειγμα, σκεφτείτε έναν χαρακτήρα στο παιχνίδι που περπατά στη βροχή, αισθάνεται κουρασμένος ή τραυματίζεται. Αντί να σχεδιάζουν ξεχωριστά κινούμενα σχέδια για καθεμία από αυτές τις καταστάσεις, χρησιμοποιούν αυτά τα δομικά στοιχεία για να συνδυάσουν φυσικά τις κινήσεις του χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει ότι το GTA 6 μπορεί να έχει πιο ποικίλα και ρεαλιστικά κινούμενα σχέδια. Έτσι, όταν παίζετε το GTA 6, θα δείτε χαρακτήρες να κινούνται με τρόπους που ταιριάζουν με τον καιρό, το επίπεδο ενέργειάς τους και τους τραυματισμούς τους. Αυτό κάνει το παιχνίδι καθηλωτικό. Είναι σαν να έχεις χαρακτήρες που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικές καταστάσεις, κάνοντας τον κόσμο του παιχνιδιού να νιώθει πιο αληθινός και συναρπαστικός.
Αυτός λοιπόν, είναι ένας ακόμα λόγος για τους παίχτες να περιμένουν με περισσότερη ανυπομονησία το νέο κεφάλαιο της σειράς, μιας και όλα δείχνουν πως πρόκειται για το νέο “best big thing” της gaming βιομηχανίας. Το οποίο ίσως και να μην είναι τόσο μακριά όσο φαντάζονται κάποιοι. Για την ώρα όμως, υπομονή, μέχρι να έχουμε νεότερες και (το κυριότερο) επίσημες πληροφορίες για το GTA VI.
Διαβάστε ακόμη:
Ο Sam Lake θέλει το επόμενο έργο του να έχει ένα dark gothic fantasy στυλ
Σχόλια 2