Συμφωνά με ρεπορτάζ του Wall Street Journal, τα “μεγάλα κεφάλια” του Netflix, εδώ και καιρό έχουν αρχίσει συζητήσεις για το πώς θα μπορέσουν να έχουν περισσότερα έσοδα από το gaming τμήμα του streaming κολοσσού. Και όπως αμέσως μπορεί να πήγε το μυαλό σας, οι συζητήσεις αυτές συνήθως καταλήγουν στην προσθήκη διαφημίσεων και αγορών μέσα στα παιχνίδια.
Κάτι το οποίο, μέχρι στιγμής, δεν εμφανίζεται σαν φαινόμενο στα παιχνίδια της πλατφόρμας, κάνοντας έτσι το Netflix μιας από τις λίγες πλατφόρμες παιχνιδιών (μαζί με το Apple Arcade) που έχουν γυρίσει τις πλάτες τους στην “εύκολη λύση”.
Το Wall Street Journal τόνισε πως μέχρι στιγμής πρόκειται μόνο για εσωτερικές συζητήσεις και δεν είναι σε καμία περίπτωση ενδεικτικό ότι το Netflix θα κάνει πράγματι αυτές τις αλλαγές. Ωστόσο, αναφέρει ότι οι συζητήσεις έγιναν τους «πρόσφατους μήνες» και αναφέρει ότι η είδηση διέρρευσε από «άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις».
Οπότε ακόμα καταλαβαίνουμε πως τίποτα από όλα αυτά δεν είναι σίγουρο, αν και είναι πολύ πιθανό να δούμε κάτι τέτοιο, καθώς πολλές εταιρίες έχουν υιοθετήσει αυτή την τακτική με σκοπό να βγάλουν περισσότερα χρήματα.
Σε άλλα νέα τώρα για το Netflix Gaming, ο Mike Verdu, ο επικεφαλής του gaming τμήματος του Netflix, αποκάλυψε πρόσφατα ότι η εταιρεία έχει περισσότερα από 10 παιχνίδια υπό ανάπτυξη αυτό τον καιρό στα στούντιο της, συμπεριλαμβανομένου ενός παιχνιδιού Squid Game, με τα περισσότερα από αυτά να γίνονται διαθέσιμα προς τους παίχτες μέσα στο έτος.
Διαβάστε ακόμη:
Όλες οι πληροφορίες για την Season 30 του Diablo 3
Ετοιμαστείτε να δοκιμάσετε το Dustgrave στο επόμενο Steam Next Fest
Σχόλια 2