Το No Man’s Sky, το action adventure παιχνίδι της Hello Games, πρωτοκυκλοφόρησε για τα PC και τις last generation κονσόλες (PS4, Xbox One) το 2016 και 2018 αντίστοιχα, ενώ το 2020 έκανε την εμφάνισή του και για τις next gen της Sony και της Microsoft.
Λαμβάνοντας μέχρι στιγμής θετικές, κατά κύριο λόγο, κριτικές, το παιχνίδι έχει δεχθεί αρκετά updates και patches ενώ χθες κατέφθασε το τελευταίο με κωδική ονομασία ‘’Sentinel’’.
Η έκδοση αυτή, με αριθμό 3.8, προσθέτει πολλά συναρπαστικά πράγματα, όπως ρομποτικούς συμπολεμιστές και εχθρούς, hardframe battle mechanics, σημαντικές βελτιώσεις στον τρόπο μάχης, στην αίσθηση και τις βολές των όπλων και πολλά ακόμη.
Επιπλέον η Hello Games προσέθεσε υποστήριξη AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) στο παιχνίδι, το οποίο κερδίζει 30 frames ανά δευτερόλεπτο όταν ενεργοποιείται η λειτουργία FSR Performance σε υψηλή ανάλυση 4K.
Απ’ τα παραπάνω δεν ωφελούνται οι χρήστες NVIDIA RTX κι αυτό διότι παρόμοιες διευκολύνσεις είχαν από το DLSS ήδη απ’ το update 3.5 (Prisms), που ήταν διαθέσιμο πριν από οκτώ μήνες περίπου.
Τέλος με την τελευταία ενημέρωση του No Man’s Sky παρέχεται και Steam Deck support. Το παιχνίδι έχει βελτιωθεί ειδικά για το επερχόμενο φορητό PC της Valve ενώ θα συμβαδίζει και με την χρήση της οθόνης αφής του Steam Deck, η οποία καταφθάνει στα τέλη του μήνα (25/2).
Είναι ξεκάθαρο επομένως πως η Hello Games φιλοδοξεί να φτάσει στο μέγιστο τον ρεαλισμό των graphics και του gameplay, προσφέροντας μία κατά το δυνατόν τέλεια εμπειρία στους παίκτες.