Η Double Fine, με ένα tweet το Σαββατοκύριακο, ανακοίνωσε πως το Psychonauts 2 έρχεται όπως ανακοινώθηκε και στην Ε3, χωρίς crunch.
Να διευκρινίσουμε, ότι ο όρος crunch χρησιμοποιείται από τις gaming εταιρίες για να δηλώσει τις συχνές και απαιτητικές υπερωρίες, στις οποίες αναγκάζονται να υποβληθούν πολλά studios, ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το παιχνίδι μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του.
Ο Kevin Johnson, ο senior producer που έκανε το tweet, δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από τη δουλειά της ομάδας του, την οποία χαρακτήρισε καταπληκτική, προσθέτοντας το πόσο υπερήφανος αισθάνεται που αποτέλεσε μέρος μιας τόσο σημαντικής δουλειάς, η οποία κατάφερε να τηρήσει την υπόσχεση της και να είναι έτοιμη στην ώρα της.
Επιτέλους λοιπόν, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε το sequel του Phychonauts, ενός παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2005 για PS2, δημιουργώντας ένα ισχυρό fan base. Βέβαια, η εταιρία χρειάστηκε το χρόνο της για τη δημιουργία του αγαπημένου third-person platformer, καθώς έχουμε δει πολλαπλές καθυστερήσεις του παιχνιδιού στο παρελθόν.
Κλείνοντας, θα μπορέσετε σχεδόν όλοι να απολαύσετε το Psychonauts 2, στις 25 Αυγούστου, αφού θα κυκλοφορήσει για Plastation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S και PC και από την ημέρα της κυκλοφορίας του θα γίνει διαθέσιμο και στο Xbox Game Pass.