Το WRC Generations είναι το νέο παιχνίδι που αναπτύχθηκε από την KT Racing και εκδόθηκε από την Nacon. Είναι το έβδομο παιχνίδι στη σειρά, με ελαφρώς αλλαγμένο όνομα από τους προκατόχους του και κατέχει την επίσημη άδεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι 2022. Με το παιχνίδι να “χαίρεται” τα προνόμια της άδειας για τελευταία φορά, μιας και τα δικαιώματα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, θα περάσουν, για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον, στα χέρια της Codemasters.
Όλα αυτά τα χρόνια, ως φαν των racing games και του WRC πρωταθλήματος, έχω δοκιμάσει αρκετά WRC games και από μια σύντομη ματιά μπορώ να πω, πως έγινε καλή δουλειά στην υλοποίηση αυτού του παιχνιδιού. Όμως μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού, ευκολά μπορεί να παρατηρήσει κάποιος, ακόμα κι ας μην έχει παίξει ξανά κάποιο αντίστοιχο παιχνίδι, τα προβλήματα που όπως φαίνεται κληρονόμησε από προηγούμενους τίτλους και δεν έχουν φτιαχτεί ακόμα.
Το WRC Generations είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα από την KT Racing. Με 85 αμάξια, 37 από τα οποία είναι ιστορικά αυτοκίνητα, 21 χώρες και 165 ειδικές διαδρομές. Το νέο League mode, η ολοκαίνουρια competitive λειτουργία, είναι μια εξαιρετική προσθήκη και χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, το σόλο και το ομαδικό, με τους παίκτες να μπορούν να καταταχθούν και στις δύο κατηγορίες ταυτόχρονα. Στο σόλο, η κατάταξη ενός παίκτη καθορίζεται από τους πόντους που αποκτά μεμονωμένα, ενώ η πρόσθεση των πόντων που αποκτά κάθε παίκτης καθορίζει τη θέση της ομάδας του. Τα διαφορετικά leagues που μπορεί κάποιος παίκτης να καταταχθεί είναι 6 και ξεκινάει με Beginner, Junior, Rookie, Professional, Champion και το ανώτερο, το Legend.
Στα θετικά του παιχνιδιού, στα physics και στο handling των αμαξιών η KT Racing έκανε ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός. Το φετινό παιχνίδι περιλαμβάνει την πλειοψηφία των ειδικών διαδρομών ράλι που δημιουργήθηκαν από το WRC 7 έως το 10, εκτός από την Πολωνία και την Αυστραλία. Τα στάδια είναι υπέροχα και ιδιαίτερα τα νέα στάδια της Σουηδίας είναι τα καλύτερα που δημιουργήθηκαν ποτέ από την KT Racing, με αρκετή προσοχή στις λεπτομέρειες και απίστευτα διασκεδαστικά στην οδήγηση.
Επιπλέον, η σειρά WRC 2022, έκανε το ντεμπούτο των νέων υβριδικών αυτοκινήτων Rally1 WRC. Τα αυτοκίνητα Rally1, τα οποία διαθέτουν τώρα μια υβριδική μονάδα 100 kW που συνδυάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων που τροφοδοτεί τα αυτοκίνητα WRC την τελευταία δεκαετία, είναι πολύ ενδιαφέροντα στην οδήγηση. Το νέο “Realistic Rally Mode” παράλληλα, είναι μια φανταστική προσθήκη στο Clubs mode και επιτρέπει να δημιουργηθούν πολύ μεγαλύτερα ράλι από τα προεπιλεγμένα 8 στάδια στο κανονικό “Realistic Mode”.
Δυστυχώς όμως, τα γραφικά έχουν αναβαθμιστεί ελάχιστα από το WRC 10. Το engine που χρησιμοποιεί η KT Racing αρχίζει να δείχνει την ηλικία του και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το game έχει κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες (PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC και Nintendo Switch) δεν το κάνει να φαίνεται παιχνίδι του 2022 και παιχνίδι για next gen consoles.
Ακόμα, συνεχίζοντας με τα αρνητικά, η είσοδος του γκαζιού φαίνεται να είναι σπασμένη σε όλες τις συσκευές. Στην 1η ταχύτητα, το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές, αλλά δεν κουνιέται παρά μόνο αν πατηθεί το γκάζι περίπου 80%. Οι ήχοι του αυτοκινήτου είναι μέτριοι, στην καλύτερη των περιπτώσεων, με μερικούς ήχους να είναι εντελώς σπασμένοι. Μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χειρότερο από το WRC 10 στο τμήμα του ήχου. Κάποια αυτοκίνητα είναι σαν να έχουν δύο διαφορετικούς κινητήρες, με κανέναν από τους δύο να είναι καν κοντά στο πώς ακούγονται πραγματικά. Σε κάποια άλλα, παρατηρείται το φαινόμενο ότι μετά από κάποια ταχύτητα είναι υπερβολικά δυνατά, ενώ κάποια άλλα, χωρίς υπερβολή, δεν ακούγονται καθόλου.
Στάσιμο παρέμεινε και το Career mode, που είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό των WRC 8, 9 και 10. Επίσης, αρκετά μη σταθερό είναι και το AI του παιχνιδιού (για άλλη μια φορά), αφού ακόμα και με 150% δυσκολία, είναι πολύ γρήγορο σε ορισμένες χώρες και αρκετά αργό σε άλλες.
Η άσφαλτος είναι σαν να έχει φύγει προς την κατεύθυνση του Dirt Rally, ως χαλίκι απλά με ελάχιστα περισσότερο grip. Το αυτοκίνητο γλιστράει αρκετά, γεγονός που ξεκίνησε στο WRC 10 και έχει χειροτερέψει στο WRC Generations. Τα ελαστικά από την άλλη, τουλάχιστον αυτά που ενδείκνυνται για βρεγμένη άσφαλτο είναι εντελώς άσκοπα σε βρεγμένες συνθήκες, μιας και δεν υπάρχει καμία διαφορά με τα κανονικά (σκληρά-μαλακά).
Υπάρχουν φυσικά και κάποια ζητήματα απόδοσης. Το παιχνίδι τρέχει με μέγιστο 120 fps ακόμα και στο PC και σε ορισμένες ειδικές διαδρομές και συνθήκες υπάρχουν αρκετά fps drops, χωρίς να υπάρχει λόγος.
Η λίστα με τα αρνητικά θα μπορούσε να συνεχίσει πολύ ακόμα και λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό είναι το τελευταίο WRC παιχνίδι από την KT Racing και ότι θα υπάρχει περιορισμένη υποστήριξη, το παιχνίδι νιώθω πως βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση. Υπέροχες ιδέες, στάδια και αυτοκίνητα, όλα πάνε χαμένα όμως από την έλλειψη προσοχής στη λεπτομέρεια, τα σφάλματα, τις δυσλειτουργίες και γενικά μια περιρρέουσα προχειρότητα. Θα ήθελα να προτείνω αυτό το παιχνίδι, αλλά καλύτερα να περιμένετε λίγο μέχρι την κυκλοφορία (ελπίζω τουλάχιστον) ορισμένων διορθωτικών updates. Εκεί ίσως το ξανασυζητήσουμε.
Βαθμολογία: 6/10
Διαβάστε ακόμη: